SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ:D

hejsan!
har inte bloggat på länge för ja har helt enkelt inte haft lust ,
i måndas va jag med linnea och sen sov hon hos mej :)
igår packade jag bara:)
idag drar jag till trysiil och snön :D
så ja kommer inte blogga nått på hela veckan eller helgen så de får bli ett låååångt inlägg nu ist:)
ja juste maja kommer hit vid 12  snacka om att man har saknat den tjejen
kommer nog att bli liite mer bilder på bloggen för ja har fått en systemkamera:)
igår fick ja reda på att ja hade fått en biljett till stockholm horse show :D :D
läängtar nå sjukt tills ja kommer upp tiill snöön och vintern :D
nu får ni lite bilder :D



 HALLOWEENFEST!


 lilla jag :D
 nej nu ska ja gå och äta frulle

pussheejejj


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du va på halloweenfesten ;)

2010-11-04 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0