SUZAN KABA (L)

 våra minnen är oslagbara , jag mår så jävla bra när ja är med dej du finns alltid där för mig och ja för dej,
vi har vart kompisar så sjukt jävla länge och du är fan den bästa kompisen man kan ha !
du gör mina dagar till dom bästa , de finns fan INGEN   som du , jag vill aldrig förlora dej vännen,
allt vi gör när vi är tillsammans är så sjukt underbart vi skrattar jämt ja har nog aldrig haft tråkit när jag har varit med dej , du är så sjukt jävla bra, mår inte du bra mår inte jag heller bra, du är som min syster och kommer alltid att vara ,  du är fan den bästa som finns  å jag är så jävla glad att jag har dej , hade ja inte haft dej hade ja inte mått så här bra som ja gör idag , du har gjort mitt liv värt att leva , utan dej inget mej,
                                                  JAG ÄLSKAR DEJ ! <3


Kommentarer
Postat av: svar te jussan:

ååh, vad glad jag blir!

desamma Linn, älskar dej <3

2010-10-22 @ 23:29:03
URL: http://suzansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0